Pārbaudījums Divritenis Hokejs


Šie trīs vārdi man asociejās ar pavasari, jo tieši šie trīs vārdi tiek pieminēti katru dienu neskatoties uz to vai ārā līst vai spīd saule. Parasti blogā nerakstu par sevi, bet ņemot vērā, ka pasaulē nekas svarīgs nenoteik, izņemot to, ka Latvija no demokrātiskas valsts pārveršas par autoritāru, kur valdīs šaura elite (runa ir par ierobežojumiem rosināt referendumus) un PSRS tipa deputātiem kā, piemēram,  Čepāne, kas proklanē, ka visi vēlētāji ir muļķi un viņa vienīgā gudrā, kaut arī man ir diamentrāli pretējs viedoklis. Bet atgriežoties pie jaukā un patīkamā.

Pārbaudījums ir tas, kas sagaida drīzā nākotnē. Diplomdarba aizstāvēšana noteikti nesīs daudz emocijas un satraukumu, jo aizstāvēšana ir trekns punkts visam, kas tika darīts četrus studija gadus. No vienas puses žēl, ka pienācis finišs, no otras puses stimuls studēt tālāk maģistratūrā, kas man šķiet ļoti interesanti un lietderīgi.

Divritenis sen aizvietoja skriešanu, jo skriet, kad var braukt, kaut kā vairs neliekas pievilcīgi un skrienot daudz jauna neredzēsi, bet braucot ar riteni attālums pieaug 10x un iespaidi kopā ar izjūtām. Parasti dienā cenšos nobraukt vismaz 20km, bet brīvdienās 40-60km. Pie tam tagad izdomāju riteni apvienot ar pievilkšanos pie stieņa, kas padara braucienu lietderīgu arī no fiziskās slodzes viedokļa, jo vienkārši braucot ar divriteni, dēļ zemā pulsa diez vai kaut ko izdosies attīstīt sevī.

Hokejs. Protams gaidu, un ceru, ka Latvijas izlase varēs pacīnīties par medaļām, jo nav nekas nereāls un šogad pēc manām domām mūsu izlase ir labā formā un fiziskā kondīcijā. Tākā jātur būs īkšķi!

Advertisements

4 responses to “Pārbaudījums Divritenis Hokejs

  1. Opā, jocīgi izlasīt kaut ko par Tevi pašu šeit. Biju pārsteigta, kad e-pastā savā izlasīju nevis ikdienišķu devu jaunumu, pasniegtu interesantā pārspriedumu izklāstā, bet gan cilvēcīgu pastāstu par sevi. Prieks par Tavu personīgo atklātību vakardienas ierakstā saviem lasītājiem!

    Like

  2. Lai labi veicas aizstāvēšanā!
    Riteņbraukšana attīsta citus muskuļus nekā skriešana, tā ka vislabāk būtu darīt gan vienu, gan otru. (Nu gan jaunumu pateicu.) Ja grib riteņbraukšanu pārvērst kardiotreniņā, jāpārslēdz ātrumi tā, lai visu laiku būtu intensīvi jāminas. Vismaz man tad sanāk ideāla slodze sirdij.

    Like

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.